This is a magic carpet.

Teacher's Day (13)

Bardzo spodobał mi się pomysł z magicznym dywanem pochodzący z podręcznika New English Adventure 2:

mc

Uczniowie koncentrują się najpierw na lewej połowie dywanu, słuchają nagrania i kolorują odpowiednie pola odpowiednimi kolorami, powstaje wzór, który potem przenosimy na prawą stronę.

A czemu by nie zmodyfikować tego pomysłu i nie narysować własnych dywanów? Pomyślałam, że stworzę kilka wariantów, które mogą się przydać na lekcje/kółka z uczniami z 1-3/w grupie lub indywidualnie/

  1. Dywan właściwie taki jak we wzorze, ale ja używam więcej kolorów i dyktuję: 6 is pink, 14 is blue, 4 is orange …etc. Można dyktować po kolei: 1 is green, 2 is yellow albo kolorami Please, colour 6 and 12 pink, 2 and 9 yellow.       mcn  mcna
  2. Figury: gdy uczniowie poznali figury (circle/rectangle/triangle/square) oraz big/small możemy użyć takiego dywanu: Big circles are red, small circles are yellow… mcnf
  3. Alfabet: A is blue, B is purple, C is brown… mcnlPamiętajcie, że wy i wasi uczniowie możecie stworzyć własne dywany 🙂

Moje dywany można pobrać poniżej/ download my carpets below:

carpet-numbers

carpet-shapes

carpet-letters

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *